شریف مردی

شریف مردی

یاییملانمیش کیتابلاریم:

1ـ قلمه‌قوزان، 1395
2ـ اولدوزلاردان بیری قایمیشدی، 1395
3ـ یول آیریجیندا یازیلمیش حیکایه‌جیکلر، 1395
۴- داغیتماغا دوغرو، ۱۳۹۹
ایمیلیم:
sharifmardi[@]gmail.com

ماوی قوش

 

شعر: چارلز بوکوفسکی

چئوری: شریف مردی

 

ماوی بیر قوش وار اوره‌ییمده
چیخماق ایسته‌ییر
آمما من سرت‌جه اونا
قال اورادا دئییرم، قویمارام
کیمسه گؤرسون
سنی.

 

ماوی بیر قوش وار اوره‌ییمده
چیخماق ایسته‌ییر
آمما من اوزه‌رینه ویسکی تؤکور
سیقار دومانی ایله باستیریرام
فاحیشه‌لر و ساقی‌لر
باققال شاگیردلری
هئچ زامان بیلمیر
او
اورادادیر.

 

ماوی بیر قوش وار اوره‌ییمده
چیخماق ایسته‌ییر
آمما من سرت‌جه اونا
دئییرم
قال اورادا، محو ائتمک می ایسته‌ییرسن
منی؟
قاریشدیرماق می ایسته‌ییرسن
ایشلریمی؟
کیتابلاریمی ساتیشدان سالماق می ایسته‌ییرسن
آوروپادا؟

 

ماوی بیر قوش وار اوره‌ییمده
چیخماق ایسته‌ییر
آمما من چوخ ذکی‌یم، یالنیز گئجه‌لری چیخماغینا

ایذین وئریرم
بعضن
هامی یاتیرکن
دئییرم، بیلیرم اوراداسان
نه ایسه
کدرله‌نمه

و گئری قایتاریرام اونو
اؤتور ده بیرآز
اورادا، تام دا ایذین وئرمیرم
اؤلمه‌یینه
و قوشا یاتیریق بیز
اؤز
گیزلی سؤزله‌شمه‌میزله
و بو یئترینجه یئتر
آغلاتماغا آدامی
آمما من آغلامارام،
آغلارسان می
سن؟

 

 

  • ۹۸/۰۹/۱۲
  • شریف مردی

نظرات (۰)

هله یوروم یازیلماییب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی